24 Nisan 2018 Salı

23 Nisan'ı Serçev Ailesi Olarak Kutladık





Yine erken gittim, 


salon dolunca, çocuklarımız şarkılar söyleyip müzikle coşunca hep birlikte bayramı yaşadık.



Serçev Etkinliğime katılan tüm arkadaşlarım adına  aldım bu güzel çiçekleri.



Annelerden, babalardan, çocuklardan ve hatta anneannelerden öyle çok teşekkür aldık ki..
Buradan hepsini size dağıtmak istedim.

Sevgi dolu bir işin içinde olduğunuzu biliniz.

Sonsuz teşekkürlerimizle.


*******

Bu sene fotoğraf çekmedim. Bunlar da arkadaşların telefonlarından gelenler. Çekim için  gönüllü profesyonel fotoğrafçılarımız vardı.
Bana ne zaman iletilir bilmiyorum ama çocuklarımızın sevincini onlar kareledi.

**********

BİR DE DUYURUMUZ VAR



SIRADA ÜRETEN ANNELERİN ŞENLİĞİ VAR.

Katılım için beni arayabilir, e-posta gönderebilirsiniz

tlnbozkoyunlu66@gmail.com
gsm 0536 266 70 17




14 yorum:

  1. Ellerine, gönlüne, emeğine sağlık canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de tatlım. Paketin sonradan geldi ama yetişti. Ben elimde götürdüm dağıttım.
      Ayrı bir teşekkürüm daha var, anladın sen onu ;))

      Sil
  2. Sizi gönülden tebrik ediyorum. Ne güzel bir çaışma...

    YanıtlaSil
  3. Emeklerinize sağlık... Onların çoşkularına ortak olmak ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısını :) Her şey sizlerle gerçekleşiyor.

      Sil
  4. Gülen yüzler :)) görmek çok güzel kareler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Onlar mutlu olunca bizler de gülüyoruz böyle.

      Sil
  5. Evlatlar hep gülsün. Harika görünüyorsunuz canım:)

    YanıtlaSil
  6. geçerken bi merhaba diyim dediim :)

    YanıtlaSil
  7. Blog yazınızda her şeyi şahsınıza ait fotoğraflarla renklendirdiğinizden sanırım, insan okurken sizi yıllaaaar yılı tanıyor gibi hissediyor. O kadar keyifli bir sayfa ki. İzliyor olmak zevk verici. Yaptığınız işler ve sağladığınız fayda ise tek kelimeyle saygıyla eğilinecek cinsten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ) teşekkür ederim burada olduğunuz için.

      Sil