21 Kasım 2017 Salı

Işığınızla Kalpleri Bir Kez Daha Aydınlatır mısınız?

   

   
Biliyor musunuz, herkes gibi hayatı gelişine yaşamaya dalıp gitmişken, birden o dönemeçte buluyorum kendimi.  Bakıyorum, bahar gibi, gün gibi aydınlık bir yol uzayıp gidiyor önüm sıra.Tıpkı bugün olduğu gibi. 
Çok bilmiş göründüğüme, "benden kaçmaz" hallerime bakmayın ne olur. Çoğu zaman el yordamı ile buluyorum yönümü çünkü.
 Bazen de bir tatlı tesadüf pırıl pırıl bir ışık hüzmesi olup tam önüme düşüyor. Takip ediyorum ve bakıyorum ki, o yol ya hasta çocuklara  ya da bir huzurevinin acıtan yalnızlığında gün dolduran yaşlılara varıyor.

Yalniz çıktığım ve yalnız kalmaktan ölesiye korktuğum her başlangıçta 
hemen biri, biriniz tutuyor elimden. Oh... nasıl rahatlıyorum bilseniz...

Şimdi bu inançla yazıyorum size.


Yılın bu döneminde, yine   SERÇEV Yeni Yıl Balosu'nda ve LÖSEV Lösemili Çocuklar Derneği' nde dağıtılmak üzere çocuklarımız için hediyeler hazırlayacağız.



Belki "elimde çocuklar için bir şey yok ama yaşlılar için var" diyen olur. Olur, onları da Huzurevi'nde dağıtırız.



Ne yapabilirim diyenler için;



En kolayından el yapımı kartpostallara ihtiyacımız var yine. Duvarlarına panolarına asıyorlar sonradan. Gittiğimde gördüm ;) 




Bu uyku arkadaşlarına bayılıyor çocuklarımız. Özellikle hastane yatışı olan Lösev Çocukları. Bizim küçük, cesur savaşçılarımız.



Her zaman olduğu gibi el yapımı ve yıkanabilir olan oyuncaklar Lösev'e.






Pastel, kuru boyalar ve resim defterleri her zaman, her yerde  makbul hediye  :)

Belki işiniz çok. Almaktı, hazırlamaktı, postaydı.... Olur ya.  
O zaman sadece dualarınıza talibiz. Bir duanın içinde olmak ne güzel şey!

Tüm insanların sevildiğini, bir kalpte yeri olduğunu bilmeye ihtiyacı var. Sandığınızdan, sandığımdan daha çok. 
Bunu elimi tuttuklarında, bakışlarında görüyorum. Her biri hatırlanmanın sevinci ile gülümsüyor. Taa gözlerinin içinden geliyor mutluluk ve teşekkür.

Bu sevinçlerin ortağı olmak isteyenler bana yazsınlar lütfen.
Çünkü siz olmadan eksiğim. Siz olmadan yol alamam.

tlnbozkoyunlu66@gmail.com



Bir maniniz yoksa bu masa sizin için!

*****

Ve birlikte yürüdüğümüz yollarda yaşadıklarımız için buraya 
 TIKTIK lütfen



55 yorum:

  1. Ay bu sefer senden bir gün öndeyim, bak çoktan gönderdim. (Kesinlikle yaz için hazırlamamıştım o paketi :) Ayak sürüme görevimi başarıyla yerine getirdiğime göre, belki çocuklar için bir posta daha hazırlayabilirim. Dur bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsun bu günleri de gördük! Paket geldi açtım oturdum yazdım :) Kim derdi, paketleri yıllanan Handan beni iteleycek dee pc başına oturtacak diye...

      Yemek vakti geçsin, arayacaktım tatlım. Valla bak :))

      Teşekkürler teşekkrüler teşekkrüler. Biri özel bir teşekkür. Anladın sen onu!

      Sil
  2. Vurdun beni be yaa.Malzemeleri hazırladım bekliyorum . Gel beraber ne istersen yapalım. Dürtülmeden yürüyeceğim yok çünki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ava çıkmadım Nalan etkinlik bu sadece :)) Ya geliim gelmesine de. Çay kahe sohbet.. derken ne ara elimiz iş tutacak De bakiim?

      Sen şimdi önden önden polar kumaşları çıkar. Bere kalıbını bul. Çayı ocağa koy geliyorum.

      Sil
  3. Geçen yıl ufak da olsa bir şeyler yapmıştık şimdi de en kısa zamanda blogda paylaşacağım. Tükenmek bilmeyen katkınız için teşekkürker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız :)) Teşekkürler benden olsun bu defa :)

      Sil
  4. ah haa haa sayende bloglara girebildim:)) hafızam mı açıldı ne şifre kendiliğinden konmuş nasıl olmuşsa:) Ben face de yayınladım Tülin'im... son tarih ne zaman gönderi için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işte bir sihir var. Deyip duruyorum. İnanmıyorsunuz, napiim :))

      Teşekkür ederim dostum. Haa.. yazmamışım değil mi tarih falan. Öyle inanıyorum ki, paketler gün evvel uçarak gelecek sanıyorum galiba.

      20/ Aralık diye düşünmüştüm. Nasıl?

      Sil
    2. tamam can tarihli yayınlıyorum ben de tekrar...

      Sil
  5. Düşünüyorum düşünüyorum..dur bakalım..
    Ben de duyurayım sonrasında buralardan ne yapabilirim bi bakayım⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua kısmı, böyle uzaklarda olduğu halde, kalbimizde ikamet edebilenler için hayatım ;))

      Sil
    2. İsabetli bir öneri😘

      Sil
    3. Ben senin yerine bir şey yaparım. Sana da gösteririm. Katılamadım diye üzülmezsin o vakit.
      Nasıl çözüm ama ?

      Sil
  6. Harika!! Heyecanla beklediğim çağrı bu, bende varım!!! Seve seve..Elimden geldiğince yetişebildiğimce....Eline ulaşması gereken son gün nedir Tülinciğim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensiz olur mu hiç? Kadrolu katılımcısın bugüne bugün Evren :)

      20 Aralık da bende olsalar iyi diyorum.

      Sil
  7. İzninle facebookta paylaştım Tülinciğim. Güzel gönüllü iyi yürekli arkadaşım benim , sana kolaylıklar dilerim 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Patili dostlara da sevgiler :)

      Sil
  8. Tabiiki ben de varım canım. Her zamanki gibi, öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kadrolu elemanlardansın hayatım. Olmadığın bir etkinlik, etkinlik değil ! O derece ;))

      Sil
  9. İlk başkta nasıl yetişririm ki diye düşünürken (kendimi aralıkta sanan ben 🙈) bide baktım 20 Aralıka kadarmiş :) inşallah bende bişeyler ekleyebilirim 🙏 yine yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman demeyin Aralık falan :) Ne yaparım ben? Şaka bir yana katılımız çok mutlu eder.

      Sil
  10. Ayaküstü yazıyorum.
    Varım, Tülin Hanım :)

    YanıtlaSil
  11. Hemen paylaşıyorum canım benim.Bu yıl katılamayabilirim 2 Aralık da Durucuğun yanına gidiyorum biraz yoğunluğm da var söylediğim gibi ama boşluk yaratbilirsem çorba da tuzum olsun isterim:)) şu hediye kartları bzler süslüyoruz onlar yazıyor mu yazılı mı yollanıyor merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslüyoruz, yazıyoruz bir güvercinin ağzına verip gönderiyoruz tatlım :))

      Sana güzel zamanlar diliyorum Hatice. Dert etme, 23 Nisan var, Türk Böbrek Vakfı vaaar...... saymayım, kimseler kaçmasın.
      Sevgiler canım..

      Sil
    2. Şubat gibi döneceğim o zaman ben 23 Nisana hazırlık yaparım inş. süper oldu:)

      Sil
    3. Bak işte, ne güzel oldu :)

      Sil
  12. Ne kadar güzel. Ben kalpten varım, ne zamana kadar yollamalıyız? Elimi ona göre hızlandırayım..
    Cici broşlar yaparım ben onlardan gönderirim. Ne kadar yetiştirebilirim bilemiyorum.
    Eğer neler yapıyorum bakmak isterseniz, ezgissimo.blogspot.com.tr den ezgi ben :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, ne güzel :) Daha vaktimiz bol Ezgi'ciğim. 20 Aralık bende olmaları gerken tarih.
      Sevgiler, teşekkürler.

      Sil
    2. Oh ne güzel çok sevindim. Şu birkaç gün aşırı yoğunum ama 20 Aralık'a kadar bir takım ciciler yaparım güzel insanlar için :)))

      Sil
    3. İzniniz olursa bir yazı ile ben de blogumda ve instagramımda duyurayım olur mu ? . Ne kadar güzellik toplayabilirsek o kadar iyi :)

      Sil
    4. İzin ne demek! Çok sevinirim :)) teşekkür ederim. Siz gençlerden bu yüzden umudumu hiç kesmedim. Çözümcü, samimi ve çok şekersiniz.
      ( bu son cümle iki delikanlı annesi olmamla uzak yakın ilgili değildi ;) bilesiniz istedim )

      Sil
    5. ❤️❤️❤️ bu arada instagramdan da yayınladım. Oradan da dönüşler geldi sizin sayfanıza yönlendiriyorum..

      Sil
  13. Very nice things.
    I follow you. I would be happy if you follow back.
    Christine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Cristine!
      Your blog is amazing!!!
      Thank you for your visit.
      Have a nice Sunday

      Sil
  14. Keske Turkiye'de olsam da bende araniza karisabilsem. Simdilik dualarimla aranizdayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualarınız Çok kıymetli bizim için Mevlüde Hanım.
      Aramızdasınız bu şekilde zaten :)
      Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  15. merhabalar, ben de kendi yaptığım kitap ayraçlarından göndermek isterim, kaç adet göndermem lazım ve hangi adrese? yardımcı olursanız sevinirim, sevgiler, şebnem instagram hesabım @guneslihayat ya da sebnemisseven@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şebnem.
      Her yılbaşı Serçev için 100-130 paket hazırlıyorum. Kalanlar Lösev'e.... Orada çocuklarımıza hediyeler zaten hazırlanıyor. Götürdüklerimiz ayrıca katkı sağlıyor. Sayı, miktar onun için orada önemli değil. Serçev'e sadece ben hazırlık yapıyorum :)

      Ayraçlarınız daha çok Lösev de işimize yarayacaktır. Keşke Serebral Palsili tüm çocuklarımız okuyup yazabilse.
      E-posta adresinize gönderi adresini yazarım. Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  16. Ben Almanyada yasiyorum.Yapabilecegim sey yaziyi paylasabilmek olur sadece😓Ne kadar guzel dusunmussunuz ya...💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Büşra. Ona da çok ihtiyacımız var :))

      Sil
    2. 💙💚💛💜💝💟💖💕💘💝💋💋

      Sil
  17. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Hazırlayabilirsem destek olmak isterim. Umarım birşeyler yapabilirim. Yolunuz açık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviniriz. Teşekkrler

      Sil
    2. Mailinize yazmıştım ama cevap gelmeyince merak ettim. Göndereceğimiz adres neresi acaba?

      Sil
  18. Çocuklara uygun kitap yollasam olur değil mi Tülin Hanım? İnşallah hafta başında çabuk hareket edersem, yetişir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim defteri ve boya kalemleri de makbule geçer Sezer'ciğim. Hangisi uyarsa diyeyim.
      Yetişir yetişir merak etmeyin.

      Sil
  19. Selam Tülin hanım.Geç gördüm ama olsun bişeyler hazırlayabilirim. Adresinizde olacaktı ben de ama ,olmadı bi daha isterim.Pazartesi kargoya versem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım. Pazartesi de olur, salı da. Vaktimiz var daha :)
      Teşekkürler.

      Sil
  20. Tülin abla selam;
    Sana bu konuda mail gönderdim, bi bakabilir misin rica etsem :)

    YanıtlaSil