24 Nisan 2017 Pazartesi

İlkbahar da Yardım Etkinliklerimiz

 Biz bu defa sessiz sedasız iki yardım kampanyası gerçekleştirdik.

İlki TÜED ( Türkiye Emekliler Derneği) nin Bahar Konseri gecesinde 25 tekerlekli sandalye bağışı.



 Her zaman olduğu gibi konserden üç saat kadar önce salondaydık.
Bağışlanan sandalyelerimizi dizdik, süsledik kimseler gelmeden.
Provalar sürerken çayımızı, kahvemizi içip biraz dinlendik.


Üzerine bir de güzel şarkılar dinledik.
Kah eşlik ettik, kah "bravo" diye bağırdık hep birlikte.


Aralarda bağışçılar için küçük "teşekkür" konuşmaları yapıldı.
Gecenin anısına plaketler dağıtıldı.


Sevindirirken, sevindik de bir yandan ne yalan söyleyeyim :)


Finalde, 10. Yıl Marşını yine ayakta, yine bayraklar ellerde coşku ile söyledik.



Bebek adımları ile başladığımız bu güzel yolda, her geçen yıl daha çok mesafe katediyor olmak içimi sevinç ve  huzur ile doldurdu.

********

İkincisi kısmetse bu gece SERÇEV 23 Nisan Balosu.

Yine Bilkent Otel Sakarya Salonunda.


  Hazırlıklar tamam!
100'e yakın pakette hepinizden bir şey var.
Yeni yıl için gönderilenlerden kalanlar, yeni eklenenler, iyi dilekler, dualar...

Hangisi hanginizden bilemem.
Bildiğim bu gece bir çok Serebral Palsi'li çocuğumuzun mutlu olacağı :)


Yeni hafta da yeni umutlar, yeni güzellikler diliyorum her birinize.

Sevgimle, minnetle.



19 yorum:

  1. Bunlar ne kadar güzel seyler insanları mutlu ediyorsunuz ya Allahta sizi etsin insallah 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizi insallah canim.
      Cok tesekkur ederim.

      Sil
  2. Sana baktıkça mutlu oluyorum Tülin, iyi ki tanımışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Handan. Bu gece ben de benden memnundum :)

      Henuz eve dondum. SP li cocuklarimizla harika bir bayram kutladik.

      Sil
  3. Emeğinize sağlık Tülin ablacım...

    YanıtlaSil
  4. Ne tatlı insanlarsınız siz; ırkıma olan güveni tazeliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Güvenin ve ümit edin.
      Başka türlüsü çok kötü çünkü.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Tebrik ediyorum canım,sen mutluluk dağıttıkça,bizde mutlu oluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece o kadar güzeldi ki arkadaşım. Keşke yanımda olsaydın.

      Sil
  6. Her yere yetişir benim meleğim, yardım eden eller dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildigim en tatli melek sizin evde canim.
      Tesekkurler, sevgiler.

      Sil
  7. Çok sevindim!! bende bu yıl bir şey yapmamanın burukluğunu yaşıyordum...Yeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle hayatımdaki en önemli Meleklerden biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler Günü hediyelerim var daha evde. Hatta ve hala senden bir iki şey var içinde :)

      Sil
    2. Yazmayı unutmuşum. Elbette huzurevlerinden birinde, küçücük bir mutluluk için belki de bizi bekleyen tontonlara gidecekler.

      Sil
  8. gökten mutluluklar düşsün seninde hanene.

    YanıtlaSil
  9. O kadar hizli kanat cirpmissin ki hizina yetisemiyorum okurken dahi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suheyla Teyze olmak istiyorum, ondandir :))

      Sil