27 Nisan 2017 Perşembe

15. Serçev 23 Nisan Çocuk ve Gençlik Balosu




Neşe ile hazırlanmış salonumuz harika konuklarını beklerken yine erkenden, 
yine hediyelerimizle ve heyecanla girdik içeri.
İçim pır pır, yetecek mi? diye.


 Bu defa hem kapıda, hem masa düzeninde en küçük kargaşaya yer kalmayacak şekilde bir organizasyon yapılmıştı. Bayıldık! 


Kısacık bir zaman diliminde bizleri ziyaret etmek isteyen  Gençlik ve Spor Bakanı 
Akif Çağatay Kılıç için  girişte bir araya geldi erken gelen çocuklarımız.


Toplu fotoğraf çekildi. Uzatılan her el sıkıldı, her söz dinlendi.
Çok mutlu olduk.


Konuklarımız, çocuklarımız ve aileleri yavaş yavaş salonu doldurmaya başladığında,


Başbakan yardımcısı Tuğrul Türkeş, Parti Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, eski TBMM başkanlarından Köksal Toptan geceye katılıp, konuşmalar yaptılar.


                  Siyasetten eser yoktu. Sadece sevgi ve farkındalık yaratmak üzerine paylaşılanlar vardı.
                                Ülkemizdeki 6 yüz bin serebral palsili için yapılabilecekler vardı.





Serçev Yönetim Kurulu Başkanı Sinem Hanım konuşurken
küçük sunucumuz Özüm yeteneği ile bizi büyüledi.
Araya giriyor, partnerine pas veriyor... Bu çocuklar gerçekten çok özel.


Serçev korosu müthiş performansı ile herkesi coşturdu yine.
Hayat Bayram Olsa şarkısını hep bir ağızdan söyledik.
 Gerçekten, hayat bu gece bayram oldu bana.


 Salonda sevimli gösteriler sürerken biz de kapının hemen dışında ve içeride
gönüllü öğrencilerimizin yardımı ile hediyelerimizi dağıtmaya başladık.

Tanıyanlar bilir, bizim çocuklarımızın pek çoğu sabırsız ve heyecanlıdır.
Her birinin gönlünü almaya, sevdikleri, ilgi duydukları hediyelerle mutlu etmeye çalıştık.
 Zaten bizde yok, yok çok şükür :)


Kocaman sarılır, gözlerimizin içi ile güleriz biz.


 Yakından çeksinler deyince, kırar mıyım hiç.
Gecenin başında geçirdiğim küçük kaza olmasa daha da çok güleceğim ama acı var acı :) Fena halde.


 Başka gönüllüler başka işler yapmışlar.
Reklam, meklam, olsun! Raflar dolusu cupcakeler dakikalar içinde tükeniverdi.


Beğendiremedim bir türlü derken,


Coşuverdik böyle aniden :)


Kutudan çıkan bebeği ile yanı başımda oyun kuruverdi küçük arkadaşım.
Zamanın, mekanın hiç bir önemi yok ki. Çocuk olmak ne güzel şey!


Gece boyu çalan müzikle dans etti herkes.


Kimi ayakta katıldı, kimi oturduğu yerden.




 Ve sıra geldi pastaya.


Her yıl olduğu gibi çocuklarımız kesti yine alkışlar eşliğinde.



Gecenin sonunda suratıma yerleşen tebessüm bana sizin armağanınız.

Değerli desteğiniz ile nice bayramlara.

Hep birlikte, hayatın bayram olduğu yarınlara.



33 yorum:

  1. Yine harika bir gece olmuş arkadaşım, ellerine sağlık. Geçmiş olsun bu arada,önemli bir şey yoktur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim.
      Uzeri hediyelerle dolu masa cocuklar abaninca bacagimin uzerime devrildi. Kirik cikik yok da, ezik de cok aciyor. Mosmor geziyorum oyle. Allah beterinden saklasin :)

      Sil
    2. Aman aman, geçmiş olsun. Buz koy.

      Sil
  2. Geçmiş olsun arkadaşım...
    Nazarın çıkmış diyelim de teselli bulalım.
    Emeğine sağlık.
    Takmışsın yine kanatlarını,yüreğine sağlık.
    her iki etkinlik çabaları yerini bulmuş,ne mutlu size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Tülin Hanım....
      Ne güzel bir gece olmuş emeğine ve emeği geçen herkesin yüreğine sağlık.
      Sevgiler.

      Sil
    2. Iyiyim Merih'cigim. Tesekkurler. Telefon gorusmemizd de anlattigim gibi, hic bir sey o guzelligi bozamazdi zaten:)

      Sil
    3. Cok tesekkur ederim Gezgin :)

      Sil
  3. Fotoğrafları görünce ben de heyecanlanıyorum, inan..Harika yine her zamanki gibi, gönlüne sağlık..Geçmiş olsun bu arada, dikkat et aman kendine..Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım,güzel bir gece olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel kareler, tebessümle izledim.
    Pembe şekerler geceye katılamadım diye üzüldüler, kısmette yokmuş bir daha kine inşallah.
    Geçmiş olsun Tülin hanım, şimdi nasılsınız? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiyim arkadasim. Tum dertler bu kadar olsun. Pembe Sekerler baska cocuklarin kismeti belki, kim bilir ? Sevgiler.

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun:( Organizasyon harika olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. O gülen yüzleri bizzat görmek duyguların en güzeli canım çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Ben okurken nasıl duygulandım anlatamam tekrar tekrar baktım fotoğraflara, sen birebir yaşadın duygu seli bir gece olmuş belli yüzleri hep gülsün inş. kocaman yüreklim ömrüne ömür katılsın gülücügün sana bakanlara da yansısın daima ,adın gibi:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok duygulandım canım. Teşekkür ederim. Hak ettiğimden büyük övgüler geliyor her birinizden. Paylaşımlarım, sizi de mutlu etmek ve ban emanet ettiklerinizin nasıl mutluluk saçtığını göstermek için elbette.
      Ben de öpüyorum, sevgilerle.

      Sil
  9. Fantástico Tulin!
    Linda frase, juntos para o futuro onde a vida é sempre festa.
    Bom fim de semana
    Beijos

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yüreklersiniz, canı gönülden tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar özverili bir işe imza atmışsınız ve çok güzel sonuçlandırmışsınız onlar gözlerindeki mutluluk bütün yorgunluğunuzu unutturmuştur eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şeyler, evet :) Hiç yorulmuyoruz aslında biliyor musunuz?

      Sil
    2. İnsan başka bir insanın yaşamasına vesile olduğu mutluluğu görünce yorulur mu..
      O gözleri görür gibiyim o elleri tutar gibiyim,avuçlarımı sıkıca kavrayan o parmakların gücünü hisseder gibiyim.
      En saf mutluluk türlerinden birini tadınca insan inanıyorum ki yorulmaz tam aksine canına can gücüne güç katmış olur.
      Allah sizden razı olsun.

      Sil
    3. Allah c.c sizden de razi olsun. Siz de beni mutlu ettiniz.
      Sevgiler

      Sil
  12. Fotoğraflarda mutluluk ve huzur var ,sevgiler,selamlar ,geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Gozlerinin ici ile gulen arkadasim :)

      Sil
  13. gerçekten yürek isteyen çok özel işler yapıyorsun, seni görmek beni de sevindirdi, sen oldun kanatsız melek ...sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ne çok meleğin var BAŞ MELEK....

    YanıtlaSil
  15. Melek degilsem de " kanatlarim var ruhumda" :)

    YanıtlaSil