24 Mayıs 2016 Salı

TÜED Konseri ve Tekerlekli Sandalye Bağışımız



Biz yine ödüllendirildik :)



 Her yıl bu zamanlar benim ve yardımsever dostlarımın hasat zamanıdır arkadaşlar.
Bazen günlerce, haftalarca koşturmalarımızın, bazen de küçücük çabalarımızın karşılığı içten bir teşekkür halinde geri döner bize.
Ben her seferinde kocaman bir mutluluğun yanında tuhaf bir de mahcubiyet duyarım.
Bu yıl 6 tane tekerlekli sandalye bağışı yaptık.
Biliyorum çok büyük rakamlar gerektiren şeyler değiller ama içinde komşumun 
iğne oyası parası bile vardı satın alırken. Onların değerine değer katan da bu değil mi?


Önce şarkılar söyledik birlikte.


"Çıktık açık alınla,,," diye marşlara eşlik ettik. 
Güzel bayrağımızı salladık biz koltuklardan, onlar sahneden.


Ben onları, onlar beni alkışladık sonra.



Seneye daha çok, daha çok olsun bağışlarımız inşALLAH! diye temennilerde bulunduk.

İşte böyleyken böyle dostlar.

Yardımı, duası ve sevgisi ile yanımızda olan herkese sonsuz teşekkürler !
İyi ki varsınız :)




25 yorum:

  1. Harkadınız.emeğinize yüreğinize sağlık👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nagi. Seni burada görmeyi özlemişim :)

      Sil
  2. ne güzel bir organizasyon, emeği geçenleri tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum, asıl siz iyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim canım,daha nice etkinliklere inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel resimler , emeğinize sağlık Tülin abla...

    YanıtlaSil
  6. Kutlarım yapılan tüm teşekkürlere hak ediyorsun canım gücün daim olsun

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler ,iyi ki varsınız harika çalışmalarınız için kutluyorum kocaman yüreğinize öpücükler selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice bu güzel cuma günü senin el emeğin boynumda:) Çok sevgiler.

      Sil
  8. Ne kadar güzel tebrik ederim.
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  9. Bence de iyiki varsınız , çok duygulandım ,gözlerim doldu mutlu oldum, tebrik ediyorum .

    YanıtlaSil
  10. Ne güzelsiniz, iyi ki varsınız yoksa dünya bir parça eksik kalacaktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bu güzel kalple, daha da güzelsiniz. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Duygulanıyorum, gururlanıyorum, umutlanıyorum bunları her gördüğümde..Dünyayı güzellik kurtaracak belki de gerçekten de..Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna yürekten inanıyorum canım.Ben de çok öpüyorum gül yanaklardan.

      Sil
  12. ne kadar güzel bir çalışma bu inş daha fazlası olur

    YanıtlaSil