7 Mayıs 2016 Cumartesi

Barbarlığa Karşı Umut Öyküleri



2 Mayıs da Uluslar Arası İşçi Filmleri Festivali başladı.


Adı da içeriği kadar anlamlı olan bu etkinliğin açılışındaydım.
Aslında çok sevdiğim şairin sergisi için gitmiştim Çağdaş Sanatlar'a


Erkenden gelenler  varmış meğer açılış için.
Durur muyum? Kaptım sıramı :)


Mert Fırat, sen ne efendi, ne güzel bir çocuksun!
Yine de sunuculuk üzerinde eğriti durdu.


" Boyalı Kuş" adında bir müzik grubu vardı.
Ne "Karlı Kayın Ormanı" kaldı, ne "1 Mayıs İşçi Marşı"


10 Ekim Derneği sevgili Şafak Pavey ile birlikte bir kısa film hazırlamışlar.
"Geride Kalanlar" diye.
Seyretmeye yürek, hazmetmeye mide ister cinsinden.


"Taş, Kağıt, Makas"
Adları gibi, oyun gibi zevk alarak müzik yapan bir başka grup.
Sesi ve yorumu inanılmaz bir güzel insan ortadaki hanım.


Ve, dinlerken başka alemlere gitmiş ben.
Oralarda bir yerdeyim... Yani cismen :)

Sanatla, sevgiyle geçsin hafta sonunuz dostlar.
Güzel kalın.


10 yorum:

  1. Tülin cim ne iyi etmişsin boylesine guzel etkinligi paylasmakla

    şafak paveyin yasam azmini duruşunu hep beğenirim gençlerin eserlerini izlemek ayri bir mutluluk olmalı sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safak oyle naif, oyle kucucuk biri ki. O kocaman yuregi nasil tasidigina sastim kaldim ben. Simdilik 2 film izleyebildim :(

      Sil
  2. Nr güzel ve dolu dolu bir etkinlikmiş.Barbarlığa karşı umut öyküleri ha, harika bir isim.

    YanıtlaSil
  3. Evet Tülin'cim ( Barbarlığa Karşı umut öyküleri )O kadar yakışmış o öyküler çoğaldıkça,dünyada barbar kalmaz inşallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben de oykulerden oykunen bir toplum oluruz umidindeyim arkadasim.

    YanıtlaSil
  5. Adı ne kadar güzel, düşündürücü. Ufku genişleten böyle etkinlikleri seviyorum, Pavey'i de ayrıca seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. İsmi süpermiş,emeği geçen herkese selam olsun izleyenlere de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlere de Başkent den selam olsun arkadaşım.
      Sevgiler

      Sil