9 Nisan 2016 Cumartesi

Çocuklar Hepimizin / Alice Harikalar Diyarı'nda


 Ben bu harika şeylerin hepsi ile tek tek konuşup dizerken, kendimi Alice gibi hissettim. 
Hem oyuncakları üreten, alan, paketleyen elleri, hem bunlarla oyunlar kuracak çocukları düşündüm :)
Sevindim, çok sevindim.


Baksanıza, onlar kendi aralarında ne güzel kaynaştılar :)


Tavşanlar zıp zıp her yerde. Onları yapan arkadaşıma benziyorlar. Her yere yetişir sağ olsun.


Kimse "ezildim, off rahat bırakın" demiyor. Hepsi durumdan gayet memnun ki, gülümsüyorlar.


Sadece  Zuhal'in Noel Babası şaşkın.
Eminim içinden " Vay canına! Bu kadar hediyeyi nereden buldu ki Tülin. Yeni yılda bana da lazım" diyo gibi, günahı boynuna.


Ne baykuşların kocaman gözlerinden korkuyorlar, ne kirpinin dikenlerinden.




Fark ettiniz mi? Orada burada pırıltılı kanatlı periler var. Koruyup kollamak için her birini.


Aslan ne tepesindeki koyunu, ne sırtını yasladığı tavşanı yemeyi düşünmüyor gibi.





Bu sevimli suratlar, fazla kiloları dert etmemeyi söylüyor kulağıma.
Ya da böyle düşünmek benim işime geliyor. Ay, ne bileyim!
Ama o pijamadan, hem de o renk ve de o desen istiyorum. İşte bu kesin!
( saçıma bant da olsun)




Örgü olduğuna inanamıyor insan değil mi?
Böyle güzel bakarken A, bir de fare var başında !


Safları sıklaştırın çocuklar ! 
Toplu Çekim;


Boyama kitaplarımız, okuma kitaplarımız, boyalarımız... daha neler neler var bu dünya da.
İnanmadınız mı?
Bakın;




Ve şimdi yolda, yola çıkmaya hazırlanan, buluşup elime verilecek olan daha nice paketimiz var arkadaşlar.
Aman olsun, olsun.
Çünkü Lösev için çıktığımız yolda Serçev de arayıp çocukları için hediyeler var mı? diye sordular.
Olmaz mı? dedim.( yoktu aslında ;) )

Ammavelakin, öyle coştu, bereketlendi ki bizim işimiz ,
 şimdi Lösev için 100 paket (onlar verdi bu sayıyı), Serabral palsili çocuklarımız için 150 paket hediye hazırlama yolundayız.
Ha, gayret! Olacak gibi :))
Ne dersiniz?

**********


Şimdi efendim,
 bu laleleri dün Hz. Mevlana'nın Türbesi'nin bahçesinden sizin için derledim. Gerçekten!
İsterseniz birer tane alınız,
Ve,
Pir'in sonsuz sevgisini, hoşgörüsünü, alemleri kuşatan şefkatini  gönlünüzün bir yerinde saklayınız.

Kocaman teşekkür, sevgim ve gönlünüzce bir hafta sonu dileklerimle.
İyi ki varsınız!



36 yorum:

  1. Ayy harika bunlar , sizlerde harikasınız arkadaşlar. Emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum . Bu kadar çok olacağını düşünmemiştim , çok ama çok mutlu oldum .
    Tülin hanım , size ayrıca teşekkür ederim iyi ki varsınız. Kendi sıkıntılarımdan dolayı hep yapmak istediğim ama yapamadığım sosyal projede yer alma isteğim sayenizde gerçekleşti . Tabii katılanlar sayesinde sevinecek çocuk sayımız arttı. Biliyorsunuz önce sereblal palsili çocuklar için konuştuk. Kısmette varmış ki onlara da gidecek . Sizleri çok ama çok seviyorum .
    Sevinen her çocuğun mutluluğu annelerine de yansıyacak .
    Herkese kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkan Hanım, Serçev bu yıl geç haber verdi bana. Hatta balonun yapılmayacağını düşünmeye başlamıştım. Ama ben bu katılımlara alışığım :)) Sadece Lösev için bir tek etkinlikte daha fazlasını sağlamıştık.
      Dünya o kadar da kötü bir yer değil. Değil mi?. Ben de size çok teşekkür ediyorum. Vesile oldunuz, güç oldunuz. Sevgiler.

      Sil
  2. Yüzümde gülümseme ,gözlerim dolu dolu hem okudum hem fotoğraflara baktım ne güzel fotoğraflar ,çok mutlu oldum:) İyiki varsınız arkadaşlar:)
    Bence bir oda daha hazırlamanız gerekecek gibi Tülin hanım:)
    Her şey çok güzel, bu projeyi düşünen,oyuncakları hazırlayan, boyaları ,kitapları,oyuncakları gönderen herkesin ,ellerine ,emeklerine ,yüreklerine sağlık. Birlikten kuvvet doğmuş işte bir kez daha kanıtı :) sevgilerimi gönderiyorum ,teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yere yatak atar yatarım Nuray Hanım. Yeter ki evdeki yatakların üstü böyle dolsun. Paketlenene kadar hiç ellemicem, öyle duracaklar. Gelip gidip bakıyorum :))

      Sil
  3. Çok sevindim ablacığım. Niyet halis olunca destek de gecikmiyor şükür. Katılan, katılmayan, yüreği güzel herkese sonsuz teşekkürler. En çok da sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size şükran duyuyorum canım. Mümkün olsa hepinizin ellerini tutsam. Ne bileyim, öyle geliyor içimden.
      Düşünsene dünyadaki hiç bir zengin bunları satın alacak güçte değil. Pek çoğu tek ve özel . Harikasınız :) ne diyebilirim.

      Sil
  4. Emin olun kendimi çocuk gibi hissettim ve beğenerek bütün karedeki oyuncaklara hayranlıkla baktım tabiki müthiş duygulandım ...benim çalışmalarım belki buradakiler kadar çok güzel olmayabilir ama sevgimi şifamı katarak uğraştım .
    Güzell laleler göz kamaştırıcı mükemmell görüntüdeler bir tane aldım .Tülin hanımcığım evet sanırım dünya : içi sevgi merhamet dolu insanlarla olduğu sürece kötü bir yer değil ;)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Aysel Melike, bu duygularla yaptığınız hiç bir şeyin kötü, vasat olabileceğine beni inandıramazsınız :) Bir daha bakın yaptıklarınıza.... Harikalar değil mi?
    Yanımızda olmanız başlıbaşına çok güzel.
    Tesekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Tülin hanım ben gerçekten çok mutluyum ! Özellikle onları sergilerken kullandığınız o yapıcı öykücü dil her şeyi özetliyor,Yüreginize sağlık.Yapan arkadaşların elleri-yüreği içindede sizin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. Haaarika gözüküyorlar :)

    Paket sayısı eksik kalırsa haber ver yeter, bi alışverişe daha çıkarım zevkle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamam sana ! Çok teşekkür ederim. Hem bak, ayağın ne uğurlu geldi :)

      Sil
  8. Harika görünüyorlar!!! Artması dileğiyle....Son durumları bekliyorum ihtiyaç olursa diye....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Evrencim. İhtiyaç kalmaz inş.

      Sil
  9. Sevgi çorbasının lezzeti bunlarr çok güzeller.
    Tülin harikalar diyarın da:))))
    Emeği geçen herkese selam olsun.

    YanıtlaSil
  10. Ben gelmek istediğim için gondermedim inşallah o gün orda olmak istiyorum şu görüntü herseye bedel 😊

    YanıtlaSil
  11. Bu yardıma vesile olan tüm iyi kalpler her zaman var olsun sevgili Tülin yaptıklarınıza bakıp duygulanmamak elde değil minik kalplere sevinç ve mutluluk olsun.

    YanıtlaSil
  12. emeği geçen herkesi tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir işe önderlik ettin Tülin Abla, emeğine sağlık. Ben de bir şey hazırlayıp göndermek istedim ama zor bir dönemden geçiyorum ve ilgilenemedim:(( İnşallah bir dahakine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet Gamzecim. Allah izin verdikçe bitmez bu çabalarımız.
      Sen de katılırsın, üzüime :)

      Sil
    2. İyi ki senin gibi insanlar, öpüyorum çok...

      Sil
    3. Sizin gibiler de :))

      Sil
  14. Ne güzel işler yapıyorsunuz, iyilik ve mutluluk da cogalacak, iyi ki varsınız. Tülin öpüyorum .

    YanıtlaSil
  15. Tülin hanım merhaba,bu güzel etkinliği görür görmez çok heyecanlandım, hemen kolları sıvadım kendimce oyuncaklar yaptım, bende katkıda bulunmak istiyorum.Çocuklarımızın yüzündeki gülümseme herşeye değer, emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.Size mail attım umarım dönüş yapabilirsiniz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün cevapladım sevgiliSezen. Ne şekersiiz :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. maşallah maşallah... 150 yi geçersiniz inşallah.... Kırmızı laleler nefis... çok güzeller... Gül verenin elinde gül kokusu kalırmış - Hz. Mevlana bu yazıya çok uyacağını düşündüm....:-)
    Foçaya günübirlik gidip geldim. Ama çok iyi geldi... nefisti... arada sırada minik kaçamaklar aylık tatil gibi geliyor insana... Benim lalelerimde güneşsiz ortamda çekidiler... :-) güneşi göremediler bu yıl... Geçen yılkilerde mavi gökyüzünün altındaydılar neyseki...:-) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Evet, günübirlik geziler ruha iyi geliyor. Ben Foça ya hiç gitmedim biliyor musun?

      Sil
  17. Ne güzeller, masal kitabı gibi yazmışsın canım,bereketli olsun inşallah desteğe ihtiyaç varsa ara mutlaka.

    YanıtlaSil
  18. çok güzel görünüyorlar. harika bir proje. yapan, ulaştıran herkesi gönülden kutluyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil