30 Aralık 2015 Çarşamba

Yılbaşı Öncesi Lösev de Bir Gün


Her yıl olduğu gibi bu yılbaşında da Lösev de tatlı bir telaş var dostlar. 
Halkla İlişkiler de, Akıllı Çocuk Kulübün de gönüllü desteğine ihtiyaçları oluyor.
Önceki gün, onları çok zamandır ihmal ettiğim hissi ve elimde hediyelerimizle
 İlk Adım Sokak da bulunan büroya gittim.
Hem yeni çalışanlarla tanıştım, hem eskilerle hasret giderdim, 
hem de bir işin ucundan tuttum.
Fotoğrafta yorgun görünüyorum ya, bir de gün sonunda görseydiniz halimi :)


 Çocuklarımız için 50 adet bere, biraz kitap, bir parça oyuncak götürmüştüm.
Macide Hanım, Halkla İlişkilerden tatlı bir genç hanım.
Berelerimize bayıldı.
Bu defa fotoğraf çektirme teklifi onlardan geldi. 
Verdiler elime ördüklerimizden bir kurbağa, bir baykuş, baktık objektife.








Akşam güzel bir yeni yıl dileği ve onların tabiri ile gecikmiş bir "teşekkür belgesi" ile mutlu, mesut ayrıldık.

Benimle ören ellere, paylaşan gönüllere sağlık!


Küçük bir not;
Lösev Eskişehir Şubemiz açıldı geçenlerde. Henüz çok yeni.
Giysi, kırtasiye, özellikle oyuncak bağışı bekliyorlarmış efendim.
Benden duyurması.
Belki biri okur, imkan bulur, yardım eder.
Belli mi olur :)




20 yorum:

  1. Mutlu yıllar benim gönlü zengin, yüreği kocaman arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin tüm yardımlarınızı Tülin Abla.

    YanıtlaSil
  3. gönlü geniş ablam
    iyi seneler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, bir de imkanlar geniş olsa Nilgün.... Ne planları var ablanın :))
      İyi seneler sana da canım.

      Sil
  4. Mutlu Yıllar, Bu dünyaya güzellik katan size ve gönlü güzel tüm insanlara ♥♥♥

    Meleklerin gölgesi de hep üzerinizde olsun ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kendimi harika hissettiren dostum. İyi ki varsınız.
      Size de mutlu yıllar.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Yüreğinize sağlık Tülin Hanım. Eskişehir şubesini not ettim sayenizde.

    YanıtlaSil
  6. Yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Ellerine ve Emeklerine sağlık Sultanım.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,2yıl kadar önce blogunuza düşmüştü yolum, arada bir bakıyordum ne güzel bir insan diye düşünüp.. Uzun zamandır blog okumuyordum, bu akşam nedendir bilmiyorum aklıma geldi blogunuz.. Belki de bir umuda ihtiyacım vardı, sizin sayfanız umut dolu iyilik dolu olduğu için bakmak istedim. Ne güzel şeyler yapmışsınız yine, yüreğinize sağlık.. Umarım bundan sonraki etkinliklerde ufak da olsa benim de katkım olabilir. Yeni yılın sağlıklı, huzurlu geçmesini diliyorum. Mutlu yıllar! Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Ne güzel şeyler yazmışsınız. Okurken "benden mi bahsediyor gerçekten" dedim inanın. Burada geçip giden zamanın bana getirdiklerini ve ürettiklerimi paylaşırken, başkaları için birşeyler yapmaya çalışmak ve buna arkadaşlarımı ortak etmek çok güzel gerçekten.
      İçtenliğimin sizlere yansıması daha da güzel.
      Hani demişsiniz ya, "Belki de bir umuda ihtiyacım vardı, sizin sayfanız umut dolu iyilik dolu olduğu için bakmak istedim" diye. Laf aramızda siz ve sizin gibi gönül dostlarımın yazdıkları da bana umut veriyor.
      Çünkü zaman zaman ben de "acaba kendimden çok mu bahsediyorum, kendimi bu küçücük çabalarla çok mu insanların gözüne gözüne sokuyorum" diye.
      Neyse ki siz varsınız. Sizin gibi güç, azim, istek aşılayan dostlar var :) Ve inanın benim de size çok ihtiyacım olduğu zamanlar var.
      Uğradığınız için çok teşekkür ederim.
      Yine gelin olur mu?
      Sevgiler.

      Sil
    2. Merhaba,böyle bir cevap beklemiyordum. Okurken o kadar mutlu oldum ki.. çok teşekkür ederim.. Bundan sonra daha sık uğrayacağım :) Hatta üstteki posta da bir yorum yazacağım birazdan :)

      Sil
    3. Hadi bakalım :)) Bekliyorum !

      Sil
  9. ne güzel bir çalışma yapmışsınız emeğinize saglık :) bende ihtiyac olan okullara eşya topluyorum simdi tatvanda bir okulun eksiklerini gideriyorum size de mutlaka elimizden gelen desteği vereceğim sevgiler :)
    https://www.facebook.com/groups/915526955168859/
    grubum incelemek isterseniz hoşçakalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğradım ve çok sevdim sizin oraları :)
      Siz de hoşçakalın.

      Sil