13 Kasım 2015 Cuma

Paylaşamadıklarım

Artık eskisi gibi fotoğraf çekmiyor, gittiğim yerler, katıldığım etkinlikleri hafızama emanet ediyorum.
Yine de arada sırada kayıt altındakileri sizinle paylaşmazsam kendimi neredeyse suçlu hissediyorum.

 Geçen ay İstanbul da düğün vardı.
Son kızımızı da verdik, gitti.






Bu güzel iki genç hanım benim yeğenlerim.
Kına da öyle ağladım ki, gören beni gidiyor sanacak.



Kuzenler


Bugün düğün var :)


Kayınvalide, kayınbirader, eltim ve torunları.

 En yaşlı ve en genç bir arada.
Torun çocuğu görmek her kula nasip olmuyor.
Ne güzel değil mi? Allah isteyen herkese nasip etsin inşAllah.
Bana da. bana da.



Tek erkek genç kalınca bizimki sırayla gelin ediyor ablalarını.
Bu işi hiç sevmese de paket yapmak yine ona kaldı :)




Ailenin en küçükleri.
Arada sadece 21 yıl var.
Pek tembel çıkmış bu aile ya!



 Topu topu 5 torunlar baba tarafından.
Onların birbiri ile ilişkileri sımsıcak, gerçekten kardeş gibi.
 Büyük ailelere bayılan beni öyle mutlu ediyor ki bu durum.

Güzel günleri, açık bahtları olsun her birinin.
Herkesin evladının.

**************


Yaptığım tüm hamur pasta, böreklere bayılan Feray'cığıma hediyelerimden.
İçinde reçeteler, püf noktaları yazılmış bir "Tarif Defteri" ve son zamanlarda bir çok çeşidini zevkle ördüğüm tutacaklardan biri.

************

Günlerden birinde İstanbul!
Doğduğum şehir, annemin babamın gençliği.
Boğaz sırtlarında yaz geceleri. Çocukluğum, yürek sızım, unutulmazım. 
Hep özlenen.
 Vatan içinde vatanım.






 ************

Okuduklarımı paylaşmada da çok tembelim ben.







Kitaplar güzeldi.
Okumak zaten güzel.
Siz neler okuyorsunuz bugünlerde? Tavsiye edebilecekleriniz?
Hadi yorumlarda yazın da feyiz alayım :))

************

Hafta sonu için. 
Aklınızın bir kıyıcığında bulunsun diye.
Ve güzel bir cumartesi dileğimin yanında.




16 yorum:

  1. Tülin hanımcım her günleri mutluluk içinde geçsin pırıl pırıl bu gençlerin,ne mutlu sana mutluluklarına ortak olmuşsun İstanbul bizimde eşimle iki yıl oturduğumuz her yanı tarih şehir ama bende nereye gitsem çocukluğumun o nezih asil İzmir ini arıyorum zaman her şeyi değiştiriyor hangisi iyi bilemedim öyle değil mi yüzün hep böyle gülsün inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nevcihan, herbirimiz mutlu anların, anıların geçtiği yerlere özlem duyuyoruz galiba.
      Hepimizin yüzü gülsün, çocuklarımızın mutluluklarını paylaşalım inş.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Yeni evlilere mutluluklar :)

    Ben de çocuklarımın kuzenleriyle kardeş gibi olmasını seviyorum. Gerçi benim kardeş tembel çıktı ama benim tarafımdan da kuzenlerimin çocuklarıyla kuzen yaptım ben de onları :)

    Ben son okuduğum kitaplarımı çok sevdim ama hepsi de biraz karamsar sever misin bilmem :)

    Kürşat Başar # Yaz
    Buket Uzuner # İstanbullular
    Ayfer Tunç # Dünya Ağrısı
    Aşe Kulin # Köprü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handancım.

      İstanbullular'ı uzun zaman önce okumuştum. Adında "İstanbul" varsa büyük ihtimal okumuşumdur zaten ;)

      Sil
  3. CANIMCIĞIM,ALLAH ONLARI DA SENİNKİLERE,,BENİMKİLEREİ,HEPİMİZİN EVLATLARINA GÜZELLİKLER ,SAĞLIKLAR,MUTLULUKLAR VERSİN .bİZLERE DE TORUNLARIMIZI SEVEREK ONLARIN SEFASINA ŞAHİT OLMAK DÜŞSÜN.
    Kitap dersen şuan elimde Amin Malouf un Semerkand ı var.Çok da beğendim. Malufu zaten severim.
    Hadi yarın bize gelsene ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben hafta içi buluşmalarına uygunum canım. Sen hafta sonlarına.
      Ne yapıcaz biz böyle?

      Duaların kabul olsun inşAllah.
      Semerkand'ı okumak isterim bende.

      Sil
    2. Hastayız gel bak bi çorba yap diye çağırdık atlattın beni. Üstelik dün de doğum günümdü. Sen de Kasımmışsın unutmuşum. Ayın kaçıydı?

      Sil
    3. E, oyle desene arkadasim. Inan ki herseyi bir kenara iteler gelirdim :(
      Nice saglikli, huzurlu yaslarin olsun canim.
      Benim ki ay sonuna dogru, tipik bir " yay " im ben :))

      Sil
  4. Öncellikle tebrikler... :-) allah tamamını erdirsin, mutuluklar versin... Güzel bir kaftan ve güzel bir gelin...:-) Bu arada istanbul kırmızısındaki çatala bayıldım... Senmi yaptın yoksa... :-) pastaneden aldınsa ismini istiyorum en kısa sürede ziyaret etmek için...

    Kasım ayında doğum günün mü var.. kaçırmamak adına şimdiden nice sağlıklı güzel yaşlara.... sevdiklerinle beraber yaşlanman dileğimle... Ekim, Kasım ayının renkleri gerçekten çok güzel.... Bende Ocak doğumlu olmama rağmen Ocak ve kış aylarını pek sevmem... bana baharı verin derim hep... Nisan- Mayıs- Haziran, Eylül- Ekim dir en sevdiğim aylar... :-) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi sen!

      Güzeldir bizim ailenin kızları, erkekleri. Annem rahmetli mayası güzel derdi bu durumlara :)
      Ben de tüm baharları severim. Marmara da Kasım renkleri çok güzel ama.
      Evet, bir yaş daha getirir her yıl bu ay bana . Ay, bir de götüreni olsa ne iyi olurdu ;)

      Görsel aşırmaydı canım. Kırk yılda bir bişey yaptım bak o da ifşa oldu iyi mi?
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
      Gönülden sevgiler.

      Sil
  5. ne güzel kareler.Allah mutlu etsin onları inşallah.
    kalabalık aile olmak cidden çok güzel.aileyi en büyük servet saydığımdan büyük olunca servette büyük oluyor.biz eskilere göre çok fakiriz bu anlamda:)
    ama blogda bu dünyadaki ailemiz çoook kocaman:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her iki ailemi de korumaya calisiyorum bu yuzden Dolunaycim .
      Sevgiler.

      Sil
  6. Dolu dolu günler geçirmişsiniz.Evlenen çifte ömür boyu mutluluklar dilerim.Torun konusuna gelince Allah size de sağlık ve hayırlı bir torun nasip etsin.Bu arada son paylaştığınız söze bayıldım. Mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :)
      Mutku, verimli bir hafta diliyorum ben de canim.

      Sil
  7. Ablacığım ömür boyu mutluluklar dilerim genç çifte. Darısı kardeşlerime olsun. Sen de bir an önce torun sevgisi tat inşallah. Kalabalık aileler benim için de pek kıymetlidir ama biz de tembeliz galiba 3 çocuktan hepi topu 4 torunu olabildi anneciğimin.
    Benim elimde İskender Pala'nın OD 'u var.
    Hasretle öpüyorum güzel ellerinden.

    YanıtlaSil