16 Ekim 2015 Cuma

Mektubunuz Var ! Size Bir Mektup Yazdım


Son günlerde eller yazmak, diller konuşmak  istemiyor içimizdeki acıdan başka bir şeyi değil mi ?

Gelin görün ki güneş her sabah inatla, umutla doğuyor üzerimize.
Yine koşturuyoruz işe, güce.
Yine silinip süpürülüyor evler, sokaklar.
Yine kaynıyor tencere iyi, kötü.
Her gün telaşlı kalabalıklar dolduruyor dört yanı.
El kadar bebeler uykulu gözlerle erkenden okul yollarına düşüyor.
Okul bahçeleri yine cıvıltılı, koşturmacalı.
Hastane önleri tıklım tıklım yine.

Tüm bunları yazmaya gerek yok ki aslında. Biliyoruz, görüyoruz.
Çünkü her şeye rağmen yaşayıp gidiyoruz. Belki bu yazdıklarımın, belki yazmadıklarımın içindeyiz çünkü hepimiz.

Geçenlerde gelen telefon olmasa, ne kadar uzun zaman olduğunu hatırlamayacaktım sizinle birlikte bir yardım etkinliği düzenlemediğimi.

Aslında neler, ne güzel işler yaptık bunca zaman.
Yok valla, tevazu falan gösteremicem.
Bloglara kanat takılabilseydi, eminim bizimki uçardı :))

Listesi bile var;

" Etkinliklerimiz " Diye.

Tıklayın, bakın :))



En son, 21 Nisan tarihli kocaman bir mutluluk doldurmuşuz içimize.


Siz ne dersiniz bilmem ama bence vakti geldi galiba.

Eksilen hayatların içimizdeki acısını, başka hayatlara küçük sevinçler katarak bastırmanın.
Yüzlere tebessüm, gözbebeklerine pırıltı kondurmanın, belki bir duanın içinde yer almanın.

Ha, geçenlerde gelen o telefon mu?

TBV  Tekirdağ Şb'nin hanımefendisi, benim güzel dostum Nimet Hanım aradı.

Beş yıl kadar önce onlar için düzenlediğimiz etkinliğin çok işe yaradığını,
gönderdiklerimizin uzun zaman kermeslerine, böbrek hastası ihtiyaç sahiplerine katkı sağladığını anlattı.

Bu günlerde yine ihtiyaç hasıl olduğunu, biraz mahcup, biraz da çekinerek ifade etti.

Ne demek efendim! Dedim tabii.
Ay, nasıl da güveniyorsam size ?
Sahi siz de sıkılmadınız mı artık bunca karanlıktan ?
Siz de biliyorsunuz, ışık olmazsanız başkasına, umut, sevinç olmazsanız, gitmeyecek üzerimizdeki bu ölü toprağı...

Efendim, sonuç olarak

Türk Böbrek Vakfı Tekirdağ Şubesi için Yardım Etkinliği düzenledik.

Yine çekmecelerinizde sahibini bekleyen, dolap içlerinde alınıp, örülüp hediyeliktir diye duran, çeyizinizden bir türlü kullanmaya fırsat yada ortam bulamadığınız ne varsa bize gönderebilirsiniz.

Yok, ben ille de satın alıp göndericem. Ne alabilirim ? Derseniz,

Bir hasta için gerekebilecek, kermeslerde satılabilecek her şey olur. Derim size sevinçle.

Havlu, çorap, çamaşır, giysi....

Sormak istedikleriniz için ben buradayım zaten :))

Olmadı e-posta da yollarsınız.

Paşa gönlünüz nasıl, neyi isterse.

01/12/2015 Tarihine kadar.

Son bir şey daha, izninizle;

İnanmayacaksınız, yazıyı hazırladığım şu an bile içimde bir ferahlık, yüzümde tebessüm oluştu kendiliğinden.

Ne güzel şey güven, sevgi duymak birilerine.
Umut etmek gelecek güzel günleri.

Tüm bu satırları okuyan, katılmayı düşünen ya da düşünmeyen, hatta içinden " yine ne istiyor bu kadın" diyen, sosyal medyada, bloglarında, dost sohbetlerinde paylaşan herkese şimdiden gönül dolusu teşekkürler.

Hep derim ya,
Sevgi ve iyilik, suya yazı yazmak değil.
Bir yerlerde, bir gün mutlaka bir şekle bürünüp çıkar karşınıza.
Emin olun.

Sevgimle !





45 yorum:

  1. Tamam o zaman, haberleşeceğiz en kısa zamanda..öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  2. Bakalım ne bulabileceğim kermes için ? Mektup almayalı çok zaman olmuştu :))

    Öpüyorum kocaman....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel sozler!!
      Ben de sarilayim o zaman sana :))

      Sil
  3. Gidip alış veriş yapayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ! Tesekkur ederm :))

      Sil
    2. Tülinciğim adresi bana gönderir misin. Bir de bu yazının tarihini güncellesene, gerilerde kaldı çok, gündeme gelsin yeniden :)

      Sil
  4. Tülinim seninle konuştuğumuz birinci kutuyu göndereyim ikinciye yer açılsın, yine seninle konuştuğumuz gibi Böbrek Vakfı, Lösev,Serebral Parsili Bebelere ayırırsın. En iyisini sen bilirsin nasılsa ne diye yazıyorum ki ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canim. Ben hallederim :))
      Sag ol, var ol !

      Sil
  5. Tülin Hanım yine çok önemli bir etkinliğe aracılık yapıyorsunuz.Peki nereye gönderecez ürünleri acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazirladiklarimizi Tekirdag daki vakif gonullulerinden Nimet Hanim'a gonderme konusunda karar verdik.
      Cunku birinin bunlari, kermeslik, cekilis hediyesi olabilir ya da ihtiyac sahibi hastalara dagitilmak uzere tasnif etmesi gerekiyor. Bu isler vakif icinde ayrica bir mesai gerektirdigi icin Nimet Hanim'a pasladik :)

      Ilgin ve bu konuyu hatirlattigin icin ayrica tesekkur ediyorum.
      Cok sevgiler.

      Sil
    2. Unutmada ,
      Siz istediginizde adres e-posta adresinize yollanacaktir :)

      Sil
    3. Tamam bana adres ve e-posta bilgisini yollar mısınız rica etsem.Kasım iyi içinde bişiler yollamak isterim imkanlarım dahilinde.
      gamzeesrae@hotmail.com

      Sil
  6. Sevgili Tülin duyuruyu blogtan yaptım.İşşallah daha çok kişiye ulaşılabilir. İlk fırsatta ben bu etkinliğe neler katabilirim diye araştıracağım. Teşekkürler vesile olduğun için.

    YanıtlaSil
  7. Tülin hanımcım imreniyorum sizin faaliyetlerinize bizlerde burada herkes gibi kişisel bir şeyler yapmaya çalışsak ta sizinki bambaşka efor istiyor Allah gücünüzü daim etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim. Niyet halis olunca isler tikir tikir yolunda gidiyor cok sukur.
      Cok sevgiler.

      Sil
  8. Sevgili Tülin Hanım bloğumdan ve facebook hesabımdan duyuru yapıyorum. Umarım çok katılımlı bir etkinlik olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Sizler sayesinde cogaliyoruz :)

      Sil
  9. Tülin hanımcığım memnuniyetle katılacağım biraz zaman kışlık evdende eklenecekler olacak 12 nci aya kadar vakit var nasıl olsa.
    Sizide kutluyorum çalışmalarınızdan dolayı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Yazıyı olduğu gibi kopyalayıp bloğumda yayınlıyorum,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Bende adres istiyorum. Bende katılmak istiyorum. Epeyce bir birikmişim var, ben de nereye versem diyorum, bu etkinlik çok iyi oldu

    npakyurek65@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum inanin. Ne iyi olmus da yolunuz buraya dusmuş.
      Tesekkurler, sevgiler.

      Sil
  12. Tülin ablacım özlemişim etkinliklerini, ne güzel sayende yine kendimizi ve uzaklarda birilerini mutlu edebileceğiz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sevalcim. İyi ki arada sırada sesini duyuyorum.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Sensiz olur mu hiç! Yoncacığım, inceciğim :)

      Sil
  14. Mrb e-postana ulaşamıyorum,,sevgiler)

    YanıtlaSil
  15. Tülin hanım haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim ,hemen dolapları kurcalıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevil Hanım.
      Ben de adınızı hemen listeme yazıyorum :)

      Sil
  16. Tekrardan merhaba;:)
    Ne güzel yardımına ihtiyacı olunupta aranmak, teşekkür ederim.
    Çağrınızı duydum koştum.
    Anladığım kadarıyla Kermes için bir takım şeyler toplayıp yine sizemi gönderiyoruz. Yoksa başka bir adres mi? beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Koşup gelen ayaklarınıza sağlık :)

      Şöyle anlatmaya çalışmıştım;

      "Yine çekmecelerinizde sahibini bekleyen, dolap içlerinde alınıp, örülüp hediyeliktir diye duran, çeyizinizden bir türlü kullanmaya fırsat yada ortam bulamadığınız ne varsa bize gönderebilirsiniz.

      Yok, ben ille de satın alıp göndericem. Ne alabilirim ? Derseniz,

      Bir hasta için gerekebilecek, kermeslerde satılabilecek her şey olur. Derim size sevinçle.

      Havlu, çorap, çamaşır, giysi...."

      Vakfın diyalız merkezinde civar illerden gelen hastalar kalıyor. Çoğu da ihtiyaç sahibi. Onlar için de olur, kermes ve düzenlenen yemeklerde bilet karşılığı verilen hediyelik bir şeylerde.
      Her yıl toplanan paralarla merkeze diyaliz makinesı alınmaya çalışılıyor.
      Bu anlamda size uyan ne varsa o kalemi seçebilirsiniz canım.

      Bu defa da gönderiler TBV Tekirdağ Şb. gönüllüsü Nimet Hanım'a gönderilecek. Yani bana değil :)
      Kendisi onları tasnif edip, gerekli ayarlamaları yapıcak.
      Adresi bu açık platformda paylaşmıyorum takdir edersiniz ki.
      İstediğiniz zaman e-posta adresinize gönderebilirim.
      Çok sevgiler, teşekkürler.

      Sil
  17. Merhaba Tülin Hn,
    Yardım kampanyası ile ilgili gönderileri nereye ulaştıracığız?Adres ,telefon ,mail gibi iletişim bilgisi veririmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      tlnbozkoyunlu66@gmail.com
      benim adresim. Buraya e- posta adresinizi gönderirseniz adresi size hemen iletebilirim.
      Çok teşekkürler ilginize.
      Sevgiler.

      Sil
  18. Merhaba,
    Yardımları hangi adrese gönderebiliriz?İletişim bilgilerini verirmisiniz.

    YanıtlaSil
  19. Tülin'cim adresi gönderir misin bana da, kocaman ama kocaman sarıldım. elifinterazisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Hemen canım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Tülin hanım adresi gönderirseniz çok sevinirim.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil