8 Kasım 2014 Cumartesi

Pazar Günü Antika Pazarı



 Aylardır uğrayamadığım Ayrancı Antika Pazarına geçen hafta sonu yolum düştü.
Hava çok soğuk ama pazar yine çok kalabalıktı.
Ben yine her tezgahta farklı öyküler duydum.
Her biri bana birilerini hatırlattı.



Bu işlemeler Banu için...









Bohemia yüksükler bana :)


Baston armaları canım, Beyza için. 
Çünkü böyle bir şeyin koleksiyonunu yapmak ancak onun aklına gelir bu dünyada :)

Sahi, siz onu pek bilmezsiniz. 

Daha çok Yüksük Koleksiyonu Bloğuma uğrar, bana umut ve neşe dolu mesajlar bırakır.
Çok gezer, çok bilir. Gittiği yerlerde beni de unutmaz, sevindirir.
(Bakın burada birazcık anlatmaya çalışmışım)


Fincanlar Colette'nin, kimseler göz koymasın!



Parfüm şişeleri sevgili Nathalie den başkasına uymaz değil mi?
Uzun zamandır paylaşmıyor ama ben biliyorum.
Sevgi ve ilgiyle çoğalmaya devam ediyorlar.


Pikaplar, plaklar Küçüğüme :)




 Hoparlör içi minyatür çalışması Fiamma'nın.
E, bayılıyo böyle şeylere ne yapayım :)

Ben bugün İstanbul dan gelen blogdaşlarımla buluşmaya gidicem.
Hava da günlük güneşlik. Sizde evde pineklemeyin n'olur...

Hem ne demişler;  "Hayat Sokakta" :))


Dilerim sevdiklerinizle, şen şakrak bir cumartesi geçirirsiniz.



Sağlıcakla.




24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ankara da, Ayrancı kapalı pazar alanında canım. Her ayın ilk pazar günü kuruluyor sadece.
      Ümitköy de de oluyor. 16 Kasım da var mesela. Farklı şehirlerde onlarca satıcı geliyor. Sadece bu pazar için uzaklardan gelen alıcılar yani buranın müdavimleri var :)

      Sil
    2. Hiç bilmiyordum 16 kasım da gidebilirim..Teşekkür ederim

      Sil
    3. Gidin gidin. Bana da fotoğraf yollayın ama olur mu?

      Sevgiler.

      Sil
  2. Orada olup hesap işlerine dokunabilmeyi çok isterdim,hepsini kaydettim benim içinde güzel bir kaynak oldu.Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dokundum Mehtap Hanım, inanılmaz bir duygu. Fiyatlarsa bana göre uçuk.
      Tel kırma bir örtü ( tabii biraz yılı da varsa ) 1500 tl den başlıyor. Kısaca evdekilerin, eldekilerin kıymetini bilmek gerek.

      Bakmayın Banu için dediğime, daha önce de " Müze Geziyoruz" başlığı altında Etnografya Müzesi'nde çektiğim fotoğraflardan faydalandığını yazmıştı. Aklıma ilk geliveren o oldu. Burası, bu paylaşımlar ilgi duyan herkese küçük hediyeler benim için.
      Biliyorum ki, her birimiz ufacık bir ışıkla ne yollara çıkıyoruz.

      Kocaman sevgiler, teşekkürler.

      Sil
    2. Olsuun, Mehtabımla paylaşırım ben örnekleri, zaten Mehtabım tam Türk işi işliyor, yani hakkını veriyor örneklerin Tülinim, ben çarpıveriveriyorum :)))

      Sil
    3. Her elin hüneri, her gönlün rengi başka Banu'cum.3Umarım faydalı olabiliyorumdur azıcık da olsa .
      Öptüm seni.

      Haa...Dün kulakların fena çınlamış olmalı ;)

      Sil
  3. :)) Antika pazarlarını hep çok sevdim. Özellikle kalabalık içinde dikkatli gözlerin onu seçmesini bekleyen özel parçaların peşine düşmeyi...

    Bu arayışın içinde, en çok biblo ve porselen peşinde koşmayı seviyorum laf aramızda :))

    Gezi için çok teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttum sanma Nurdan'cım.

      Rus bebekleri satan bir hanımla kulaklarınızı çınlattım. Yazık ki fotoğraf çekemedim. Hava karardı, tezgahlar acele acele toplandı donmuş ellerle.

      Sizlerle gezmek ne zevkli olur o pazarları...Hadi inşAllah.

      Sil
  4. Ne güzel şeyler sergileniyormuş, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok resim var aslında. Daha bir çok obje..

      Sil
  5. sevgili tulin,,,anladim
    orada kuslar ucusmuyordu:)))))
    olsun,cok hos paylasim olmus,,,opuyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim kuş değilde, kuş kafesleri vardı eski elde yapılanlardan. Elbette sen de oradaydın benimle :)

      Sil
  6. tülin hanımcığım... hepsi çok güzeller bende çok severim pazar yerlerini....benim elimde de annaemden ,babaannemden kalma bu peşkirlerden var ,iğne oyalı çemberler var....önce kıymet bilmedim ama mehtap hanımı tanıtıkdan sonra ...en azından şimdi daha dikkatliyim.sizinde hafta sonunuz çok güzel geçsin.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan da olsa gözümüz açıldı ya Emel Hanım. Ona bakın siz :)
      Sebep olanlar sağ olsun, var olsun.
      Sevgiler.

      Sil
  7. İyi ki fırsat bulup blogları ziyeret etmişim de senin bu güzel paylaşımını da görmüşüm, hepimizi ayrı ayrı düşünmüşsün ya Tülinim, evet haklısın bu aralar parfüm şişeleri koleksiyonumdan bahsedemiyorum çünkü yeni eve taşındığımızdan henüz onlara bir yer bulup yerleştiremedim. İnşallah en kısa zamanda yeni eklenenlerle paylaşırım. Seni seviyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Geçmişe dokunmak ne hoş, bambaşka hissettiriyor...

    YanıtlaSil
  9. sen benim yerimede gez.ne güzellikler varmış ...o güzelliklerin çoğu sandıklarımızda tekrar gün ışığına çıkacağı günleri bekliyor.
    bu şekilde görünce asıl sahipleri kimdi, acaba neredeler,kimbilir nelere şahit oldular gibi bir sürü soru ve merak duygusu yakalıyor beni.çünkü her birinin dokunacak hikayeleri var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Küçük Ev olduğundan beri hemen hemen hiç bir şey sandık beklemiyor hayatım.
      Gelene de hikayelerini ben anlatıyorum zaten :)

      Sil
  10. En son 5 - 6 yıl önce gitmişim. inşallah bu hafta sonu yeniden gidip gezebilirim.

    YanıtlaSil