21 Aralık 2012 Cuma

Hazırlıklar Sürüyor- Balo 28 Aralık da


Geçen yıllarda Sevgili Pino'nun başka bir etkinliğimiz için hazırladığı 
güzel  afiş bu haftanın ruhuna ne kadar da uydu.


Evet, hazırlığımız sürüyor, çünkü Serçev'in yeni yıl kutlaması tahmin edilenin aksine yılın son günlerine kaldı.
Bana göre iyi de oldu. Henüz hazırlığını gönderemeyen arkadaşlarım var çünkü.
28/12/2012 de Ankara Defne otel de bir kısım çocuklarımız ve aileleri Hoş geldin Yeni Yıl eğlencesinde bir arada olacaklar.
Dernek yetkilisi o gün 75 çocuk için hazırlanıp hazırlanamayacağımızı sordu.
Elbette. Dedim.
Kolları sıvadım.



Yaş, cinsiyet ve renklerine göre ayırdığım hediyelerimizi tek tek paketlemeye başladım.Son güne bırakılacak bir iş olmadığını da gecenin bu vakti işim hemen hemen bittiğinde anladım.


Kimbilir daha kaç kez elden geçer diye her birinin üzerine etiketler yapıştırıp,bilgileri,içeriğini yazdım.


Toplamda 46 kız çocuk, 45 erkek çocuk, 20 bebek için paketlerimi hazırlamış oldum. Her paketin içinde en az üç parça eşya var.
Şimdilik 101 hediye paketi oldu.
Aman fazla olsun da eksik olmasın değil mi?


Oyuncakları ve kırtasiye malzemelerimizi paketlere dahil etmedim.
Hangisi hangi  çocuğun gelişimine uygundur bilemeyeceğimden onlar eğitmenler tarafından verilsin istedim.











9-10 Koli ile beni ancak bir kamyonet taşır artık : )

Güncellenen katılımcı listemizi bir kez daha yazayım.


  • 1-Esen Can
  • 2-Nilgün (colette)
  • 3-bgtul.desingn
  • 4-Şükran (lezzet tabağı)
  • 6-Serap (tintiriş)
  • 5-Serpil Aydınay
  • 7-Nilhan ( küçük mucizem )
  • 8-Sevdiye
  • 9-Tülin ( tatesal )
  • 10-ikndesign
  • 11-Şule ( fiamma )
  • 12-Funda (fundaa )
  • 13-Sevgi (sevginin ruhu )
  • 14-Nurhan-Canan (ravelry den )
  • 15-Huriye (ravelry den)
  • 16-Selma Tozan
  • 17-Tuğba ( değmesin yağlı boya )
  • 18-Gamze (gamzenin renkleri )
  • 19-Ülker (içimdeki renkler )
  • 20-Nagice 
  • 21-Özden Ceyhan (küçük şeyler)
  • 22-Rukiye N.
  • 23- Emine T.
  • 24-Atölye Kedi
  • 25-Çağlayan Çiçek
  • 26- Ayprenses 
  • 27-Tülin :) 
  • 28-Nurdan Kanber
  • 29-Nursun Kanber
  • 30-Mehtap Kaya
  • 31- Canan Baycan 
  •  32- Nazan Sert
  •  33-Nilgün den Gülücükler
  • 34-Dilek den İnciler

Dün benim mutlu edenim ise burada :))


27 yorum:

  1. Sizi canı gönülden kutluyorum, bu etkinliğe katılamadım ama harika bi iş çıkarmışsınız yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim pia, bir gün başka bir etkinlikte birlikte oluruz belki
      Ne dersin?

      Sil
    2. İnşallah, elimden geleni yapmak isterim memnuniyetle...

      Sil
  2. Tülin hanım ne kadar yoruldun bunları düzenleyip hazırlarken kimbilir ama yapılan hizmetin sana verdiği huzur ve mutluluk bu yorgunluğu silip götürmüş baksana heyecanın yazıya bile yansımış çok çok sağol arkadaşım. sen ve buradakiler sayesinde o yavruların hediyelerini aldıklarında yüzlerindeki mutluluğu şimdiden görür gibiyim.. en kısa zamanda işyerime bekliyorum sizi tanışmak için sabırsızlanıyorum hatta Ankara da olan bir grup blogcu arkadaşla bu tanışma toplantılarını en kısa zamanda ayarlayalım istiyorum.. kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran Hanım dün tam salonda onun bunun üzerinden atlayarak çalışırken öyle hoş bir şey oldu ki... Kapı çaldı ve postacı çoook uzak bir ülkeden bana bir paket getirdi...Beni hiç tanımayan, ne yaptığımı, nasıl biri olduğumu bilmeyen birinden...Devamını sonra yazayım. Çünkü bu diğer bloğumun yazısı olacak.Kısaca işte dedim, aslında iyi olmak bu insanın yaptığı,paylaşım böyle bir şey.

      Yılbaşı arifesinde bir blogger toplantısı zor olabilir. Herkesin telaşı falan. Ben sizin taraflarda işim olduğunda mutlaka arıcam, tel nonuz var rehberimde.

      Sevgiler.

      Bu arada dün aklıma çok sık geldiniz. Etiketleri kestim merak etmeyin :)

      Sil
  3. Emeğine, yüreğine, ellerine sağlık Tülin hn. Çok duygulandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilhan.
      Bu da bizim mucizemiz :))

      Sil
  4. Ellerine, yüreğine sağlık Tülinciğim. Çocukların yüzlerinde belirecek mutluluğu gördüğün an her şeye değer.

    YanıtlaSil
  5. Elbette Aybige'm, elbette :)

    YanıtlaSil
  6. Tülim hanım merhaba. Ya gündüzleri işyerinde İnternet filtresinden dolayı bloglara bakamıyorum, sadece maillerimize bakabiliyoruz. Mailime cevap gelmeyince merak ettim bende.
    Kesinlikle siz hakılısınız bu kadar işleri organize etmek kolay değil, tek tek dönmenizde sıkıntı olabilir. Önemli değil yeterki gönüller bir olsun, gönderdiklerimizde sizin vesilenizle yerine ulaşsın, önemli olan bu.
    Tekrar teşekkür eder kolaylıklar temenni ederim.
    Her türlü etkinliğinizde BANKO ben varım, yeterki haberdar olayım :))
    Kolay gelsin. Sevgiler. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özden Bey. Niyetinizde ne denli samimi olduğunuzu biliyorum.
      Sizin de işleriniz kolay gelsin.
      İyi akşamlar.

      Sil
  7. Can cannn ayy ne heyecan yaaa, paketlerin hallerini düşünemiyorum evin içinde, noel babadan yardım al biraz kıyamıyorum ben sana. o dizi dizi patiklere bittim, gönderenin de yüreğine sağlık sıcacıklar hepsi, herşey çok güzel hatta o kadar güzel duruyor ki buradan yaaa. Çete nerede nerde benim çete üyelerim, el versinler azcık sana bir pijama partisi gerek bu işlere???? Serçev de gülmüştür 75 çocuğa hay hay deyince sen:)) Kadına bak demişlerdir, o ne özgüven ooo:)) Yer de mekanda katılımda inanıyorumki çok güzel olacak.... Can cansın sen yaaa...Oyuncakları çok iyi düşünmüşsün ayrı tutmakla en iyisi eğitmenlerin değerlendirmesine göre vermek:))Öpüyorum kocaman seniiiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Çete üyelerinin işleri var. Bana bekle, hazırlama biz yokken dediler ama benim içim durmadı. Her şey vaktinden önce hazır olsun da, bir aksilik olur da, hiç olmadı "bakölyedekileri alın, götürün oraya " derim.
      Koskoca Ankara da dernek ücretsiz bir salon bulamadı Şule. En iyi niyetlisi (!) indirim yaparız diyenlermiş. Neyse yiyecek için Mado 100 kişilik pasta veriyormuş. Bu yüzden davetli sayısı sınırlı olacakmış. Başkan üzülüyor. Biz her kutlama da 400-450 kişi olurduk hocam. Dedi.

      Oyuncakları ayrı tuttum da senin minik ayıcıkların paketlere girdi canım. Onların kumaşını çok beğendim, gerçekten tam oyuncaklıkmış.
      Toplarınla da azıcık oynadım haberin ola :)
      Sevgiler bi'tam.

      Sil
    2. Aferin Mado'yaaa... Mekanlar öyle maalesef keşke belediye bir yer ayarlayabilseydi bu tür organizasyonlara mesela bir spor tesisi olabilirdi, inşallah çok büyük kendi yerleri olur hem çocukların eğitimlerine yer ayıracakları hem de butür etkinliğe ev sahibi yapacakları...
      Yğreğine sağlık canım arkadaşım...

      Sil
    3. Derneğin bir ilkokulu var Şule. Gökkuşağı-tersine kaynaştırma i.ö.o Çayyolu nda.Bir çok şey için de kullanılıyormuş fakat bu biraz yeni yıl kutlaması diye sanıyorum şık bir şey olsun çocuklara isrendi.Bir de Çayyolu merkeze uzak ve farklı bir yer.Ulaşımı aracı olmayanlara zor.
      Lösev'e Sheraton- Ankara sponsor örneğin. Geçen yıl orada olmuştu kutlamaları, toplantıları, söyleşiler..
      Toplum olma bilinci yerleştikçe bu örnekler çoğalır inşallah.
      Biz dileyelim de, belki olur :)

      Sil
  8. Eline yüreğine sağlık Tülin ablacığım.getiren götüren gönderen herkesten Allah razı olsun..Nagice

    YanıtlaSil
  9. keşke katılabilseydim..çok imrendim ama berbat haldeyim şu an...bu karda kıyamette ev taşıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme canım, harika teklifin yetti bana.

      Sil
  10. Tülin Hanıcığım,Salı veya Çarşamba günü Kızılay_ YKM önünde buluşabilirmiyiz?Sizden saati ve gününün haberini bekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, Nilgün Hanım. Siz belirleyin, ben size uyarım :)

      Sil
    2. Tülin hanım,salı günü saat birde YKM önünde olacağım.Görüşmek üzere,Sevgiler.

      Sil
    3. Mesajınızı aldım :)

      Sil
  11. Sevgili Tülin, biliyorum çok geç kaldım lütfen mazur görün.İki ayağınızı bir pabuca sokmak istemem,yine de gönder derseniz elimde boş kaldıkça ördüğüm bereler var.

    Sevgilerimle...
    fgyapar@yahoo.com

    YanıtlaSil
  12. Yarın göndereceğim,umarım yetişir.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil